Zwrot produktu

Gwarantowany termin 180 dni na zwrot produktów: w zasadzie masz pół roku na zwrot zamówionych produktów.

Na przykład, jeśli zamówiłeś dla kogoś prezent Formuły 1, warto go zamówić z dużym wyprzedzeniem, ponieważ zapasy mogą się wyczerpać w dowolnym momencie. A jeśli osobie nie spodoba się prezent, możesz go zwrócić przez 180 dni, a my zwrócimy Ci kwotę zamówienia lub zaksięgujemy ją na Twoim koncie, a Ty będziesz mógł wykorzystać przyznaną kwotę na zakup dowolnego innego produktu (lub wybierz inny rozmiar lub typ). To świetnie, prawda?

Share Pobierz formularz zwrotu Zwrot produktu online

Jak zmienić produkt?

Wykonaj następujące kroki, jeśli chcesz nowy produkt:

  • 1) Zwróć produkt.
  • 2) Na Twoje konto przelewamy wartość zamówienia. Jeśli nie masz konta FansBRANDS, utworzymy je dla Ciebie.
  • 3) Złóż zamówienie na żądany produkt! Wykorzystaj kwotę zaksięgowaną na Twoim koncie!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub czytaj dalej, aby uzyskać więcej informacji. Numer telefonu:+36 27 300 600

Darmowy zwrot z PayPal

Jeśli zapłaciłeś przez PayPal, możesz poprosić o zwrot kosztów na swoje konto PayPal. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź witrynę PayPal.

Kiedy zwrócić produkt?

  • Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu osobiście, po zabraniu produktu do ręki.
  • Jeśli wypróbowałeś produkt, a rozmiar jest nieodpowiedni
  • Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu (aby to udowodnić, będziesz musiał zrobić film z rozpakowywania, który pokazuje, że sprawdzasz otrzymany produkt)
  • Jeżeli produkt posiada wady fabryczne - pomimo kontroli przedwysyłkowej. To jest kwestia gwarancji.
  • Innym problemem gwarancyjnym jest zmiana produktu w wyniku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem w instrukcji obsługi (np. pęknięty zamek, luźny szew)
  • NIE możemy i NIE odmawiamy przyjmowania produktów, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania (np. uszkodzone lub zużyte buty, koszulki, podarte kurtki, kubki z połamanymi rączkami, koszulki wyprane w niewłaściwej temperaturze - przebarwione). Wady produkcyjne można łatwo odróżnić od wad nieprodukcyjnych, dlatego NIE zalecamy zwracania produktów w przypadku takich problemów bez uprzedniej konsultacji.

Jak możesz zwrócić produkt?

  1. Jeśli nie znalazłeś tej opcji, pobierz formularz zwrotu. Wypełnij formularz cyfrowy (Adobe Acrobat Reader, funkcja wypełniania) lub druk.
  2. Zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (jeśli wypełniłeś go cyfrowo, wyślij nam formularz e-mailem)! Proszę również spakować pudełka po butach.
  3. Musisz udać się do najbliższego urzędu pocztowego i poprosić o przesłanie w formie listu mniejszych przedmiotów (koszulki, breloczki) lub wszystkich przedmiotów, które mieszczą się w małej lub dużej kopercie bąbelkowej. Polecane litery NIE są wymagane, podobnie jak litery priorytetowe! Wybierz najtańszą opcję lub tę, która najbardziej Ci odpowiada! Poczta to również najtańszy wybór w przypadku większych pudełek (na przykład butów). Nie jesteśmy w stanie zwrócić kosztów przesyłki zwrotnej.
  4. Zwroty należy przesyłać na adres (odbiorca): EU Węgry Pit Box Kft.2600 Vac, Rádi út 1-3.
  5. W żadnym wypadku nie żądaj zwrotu pieniędzy po otrzymaniu! Nie odbierzemy paczek ze zwrotem pieniędzy, zostaną one odesłane do Ciebie.

Jak tylko odbierzemy przesyłkę i sprawdzimy jej stan, a jeśli to konieczne, uzgodniliśmy z Tobą dane, inicjujemy procedurę zwrotu w instytucjach finansowych lub przelewamy kwotę zamówienia na Twoje konto, w zależności od wybranej opcji przez Ciebie. Kwota na fakturze - na podstawie danych banku - zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w ciągu 14 dni.

Jeśli zwracasz parę butów, zapakuj również oryginalne pudełko na buty!

Proszę również zapakować oryginalne pudełko po butach! W przeciwnym razie nie odbierzemy paczki i zostanie ona odesłana do Ciebie. Nie mamy nic wspólnego z połamanymi i zaklejonymi pudłami, bo nie będziemy już mogli ich sprzedawać, co jest dla nas szkodliwe. Pomyśl o tym jak o butach w zepsutym pudełku...

Przepis ten dotyczy nie tylko butów, ale wszystkich produktów dostarczanych w oryginalnych opakowaniach. Nie dotyczy szarych torebek.

WAŻNE! Jeśli tego nie przeczytasz, możesz mieć problemy w przyszłości...

  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Telefon: +36 27 300 600
  • Proszę zwrócić wszelkie prezenty! Podczas składania zamówienia na produkt zastępczy masz możliwość wyboru nowego prezentu. Jeśli nie zwrócisz prezentu, nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy.
  • Prosimy o odesłanie produktu na adres: EU Węgry Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (jeśli zwrócisz go na adres podany na fakturze, to nikt go nie odbierze)
  • ODMAWIAMY odbioru paczek za pobraniem! W takim przypadku przesyłka zostanie do Ciebie zwrócona.
  • Przyjmujemy tylko produkty w oryginalnym stanie, wraz z ich nieuszkodzonym opakowaniem. ODMAWIAMY odbioru produktów brudnych, umytych, śmierdzących, połamanych, połamanych, pomarszczonych, zużytych. Jeśli zwrócisz taki produkt, zwrócimy Ci go za opłatą za wysyłkę. NIE otrzymasz zwrotu pieniędzy, nawet jeśli go anulujesz!
  • ODMAWIAMY zdejmowania butów z brudnymi, zakurzonymi podeszwami! Jeśli zwracasz buty, spakuj buty! ODMAWIAMY przyjmowania pudełek z połamanymi i sklejonymi butami, niezależnie od ich zawartości!
  • Koszt odesłania towaru ponosi klient, tych kwot nie jesteśmy w stanie zwrócić. Wybierz najtańszego dostawcę!
  • Jeśli podczas wysyłania zamówienia wybrałeś opcję płatności online, zwrócimy wartość Twojego zamówienia za pośrednictwem tej samej platformy płatniczej.
  • Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pobraniem lub przelewem z góry, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który będziemy mogli przelać wartość Twojego zamówienia.
  • Przelew zostanie zaksięgowany na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwracanego produktu.

Formularz zwrotu produktu

Jeśli chcesz zwrócić nam produkt, wypełnij poniższy formularz!

Wybierz jedną z dwóch opcji! (jeśli chcesz wymienić, wybierz kredyt!)