Zamów telefonicznie
Tylko w języku węgierskim, angielskim i rumuńskim.
Jeśli nie masz dostępu do Internetu lub po prostu uważasz, że zamówienia telefoniczne są bezpieczniejsze lub chcesz dowiedzieć się więcej o produktach, rozmiarach lub czymkolwiek, nie wahaj się i skontaktuj się z nami pod jednym z poniższych numerów telefonów!

Zamówienia telefoniczne: poniedziałek-piątek 9:00 - 16:00 (UTC+2)
Ważne: Nie możemy przyjąć SMS-ów
- Nie możesz składać zamówień przez SMS!
- Nie możesz anulować zamówień przez SMS!
- Aby anulować zamówienie, skorzystaj z formularza!
Numer zamówienia telefonu
- Nr. telefon centralny: +36 27 300 600
- Nr. telefon w Rumunii: +40 316 312 751
- Nr. telefon w Słowacki: +421 482 222 478
- Nr. telefon w Niemiecki: +49 322 132 49002
- Nr. telefon w Brytyjski: +44 204 525 6774
- Nr. telefon w USA: +1 213 454 0957
- Nr. telefon w Czeski: +420 228 881 419
Czekamy na Twój telefon w sprawie wszelkich pytań, które możesz mieć w dni robocze, między 9:00 a 16:00. Zamówienia telefoniczne i obsługa klienta nie działają w weekendy i święta.
Proces składania zamówień telefonicznych
- Najpierw musisz się przedstawić, a następnie powiedzieć nam, jakich produktów chcesz lub szukasz. Produkty możemy zidentyfikować na podstawie kodu produktu, dostępnego przy/pod produktem. Dzięki kodowi możemy szybko dojść do porozumienia i łatwo zidentyfikować produkt, którego szukamy.
- Nasz kolega sprawdza, czy towar jest dostępny w magazynie i informuje o przewidywanym czasie dostawy.
- Do złożenia zamówienia potrzebujemy następujących informacji:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- numer telefonu komórkowego
- Adres dostawy: kod pocztowy, miasto, ulica i nr.
- Kod podatkowy, dla firm
- Twoje imię i nazwisko oraz adres rozliczeniowy mogą być również podane osobno
- Po każdym udanym zamówieniu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, która będzie zawierać szczegóły zamówienia.
- Do każdego zamówienia nasza firma wystawia fakturę VAT, którą również wysyłamy do Państwa drogą mailową.
Ważne!
- Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, gdzie będziesz mógł osobiście przekonać się, że produkty, które chcesz na pewno zostały zamówione.
- W przypadku zamówień telefonicznych jedyną dostępną formą płatności jest zwrot pieniędzy, za który pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości +490 forintów.
- Podczas składania zamówienia telefonicznego utworzymy dla Ciebie konto na stronie internetowej, abyś mógł śledzić status swojego zamówienia. Nasz kolega przekaże Ci hasło do tego konta i będziesz mógł je w każdej chwili zmienić.
- W dniu dostawy firma kurierska wyśle Ci powiadomienie e-mail i SMS (tylko na Węgrzech SMS) oraz poinformuje Cię o przewidywanym czasie dostawy.