FansBRANDS - oficjalne produkty F1

Zamów telefonicznie

Tylko w języku węgierskim, angielskim i rumuńskim.

Jeśli nie masz dostępu do Internetu lub po prostu uważasz, że zamówienia telefoniczne są bezpieczniejsze lub chcesz dowiedzieć się więcej o produktach, rozmiarach lub czymkolwiek, nie wahaj się i skontaktuj się z nami pod jednym z poniższych numerów telefonów!

Share

Zamówienia telefoniczne: poniedziałek-piątek 9:00 - 16:00 (UTC+2)

Ważne: Nie możemy przyjąć SMS-ów

  • Nie możesz składać zamówień przez SMS!
  • Nie możesz anulować zamówień przez SMS!
  • Aby anulować zamówienie, skorzystaj z formularza!

Numer zamówienia telefonu

Czekamy na Twój telefon w sprawie wszelkich pytań, które możesz mieć w dni robocze, między 9:00 a 16:00. Zamówienia telefoniczne i obsługa klienta nie działają w weekendy i święta.

Proces składania zamówień telefonicznych

  1. Najpierw musisz się przedstawić, a następnie powiedzieć nam, jakich produktów chcesz lub szukasz. Produkty możemy zidentyfikować na podstawie kodu produktu, dostępnego przy/pod produktem. Dzięki kodowi możemy szybko dojść do porozumienia i łatwo zidentyfikować produkt, którego szukamy.
  2. Nasz kolega sprawdza, czy towar jest dostępny w magazynie i informuje o przewidywanym czasie dostawy.
  3. Do złożenia zamówienia potrzebujemy następujących informacji:
    • Imię i nazwisko
    • Adres e-mail
    • numer telefonu komórkowego
    • Adres dostawy: kod pocztowy, miasto, ulica i nr.
    • Kod podatkowy, dla firm
    • Twoje imię i nazwisko oraz adres rozliczeniowy mogą być również podane osobno
  4. Po każdym udanym zamówieniu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, która będzie zawierać szczegóły zamówienia.
  5. Do każdego zamówienia nasza firma wystawia fakturę VAT, którą również wysyłamy do Państwa drogą mailową.

Ważne!

  • Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, gdzie będziesz mógł osobiście przekonać się, że produkty, które chcesz na pewno zostały zamówione.
  • W przypadku zamówień telefonicznych jedyną dostępną formą płatności jest zwrot pieniędzy, za który pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości +490 forintów.
  • Podczas składania zamówienia telefonicznego utworzymy dla Ciebie konto na stronie internetowej, abyś mógł śledzić status swojego zamówienia. Nasz kolega przekaże Ci hasło do tego konta i będziesz mógł je w każdej chwili zmienić.
  • W dniu dostawy firma kurierska wyśle Ci powiadomienie e-mail i SMS (tylko na Węgrzech SMS) oraz poinformuje Cię o przewidywanym czasie dostawy.