FansBRANDS - oficjalne produkty F1

Zamówienia

Pytania, problemy z zamówieniami. Będziesz potrzebować zarejestrowanego konta, aby sprawdzić status swojego zamówienia.

Share Status twojego zamówienia

Zwrot produktu

  • Tylko w FansBRANDS możesz zwrócić zamówione produkty w ciągu 180 dni (w oryginalnym stanie, w oryginalnym opakowaniu).
  • Jeśli właśnie zmieniłeś zdanie co do zamówienia, kliknij tutaj, aby zwrócić produkt!!
  • Jeśli uważasz, że masz problem z gwarancją, kliknij tutaj!!

Jak zmienić produkt?

  • Nie ma możliwości "tradycyjnej" zmiany produktu, dlatego nie możemy oferować produktów w zamian za produkty.
  • Nie ma możliwości "wymiany kuriera", dlatego nie jesteśmy w stanie wysłać kuriera z nowym towarem, który zostanie do Ciebie dostarczony w zamian za stary towar.
  • Jeśli chcesz inny produkt zamiast tego, który zamówiłeś, musisz zwrócić zamówiony produkt!
  • Jak tylko otrzymamy produkt i sprawdzimy jego stan, kwota zamówienia zostanie zaksięgowana na Twoim koncie.
  • Jeśli nie masz konta FansBRANDS, utworzymy je dla Ciebie.
  • Złóż zamówienie na wybrany produkt!
  • Będziesz mógł wykorzystać całą zaksięgowaną kwotę podczas składania zamówienia.
  • UWAGA! Cena produktu może w międzyczasie ulec zmianie, więc jeśli nie chcesz czekać na kredyt, złóż nowe zamówienie.
  • Kliknij tutaj, aby zwrócić produkt!!

Jak mogę złożyć zamówienie?

  • Wybierz odpowiedni zespół Formuły 1 lub kierowcę z menu (np. Ferrari lub Lewis Hamilton)!
  • W głównej kategorii możesz wybrać podkategorie, odpowiednio możesz przeglądać wszystkie produkty.
  • Jeśli podoba Ci się produkt z listy, kliknij na zdjęcie produktu lub przycisk "Szczegóły".
  • Nie zapomnij sprawdzić ROZMIAR na stronie produktu! Wielu zamawia niewłaściwy rozmiar.
  • Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego rozmiaru dla siebie, to NIE ISTNIEJE.
  • Po wybraniu odpowiedniego rozmiaru kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”!
  • W wyskakującym okienku masz możliwość przejścia do strony „KOSZYK”, gdzie możesz wybrać PREZENT.
  • Jeśli masz kod promocyjny, możesz go również potwierdzić na stronie KOSZYKA.
  • Aby kontynuować, kliknij przycisk „ZAMÓW”!
  • Zalecamy składanie zamówień po zarejestrowaniu konta, ponieważ później będziesz mógł sprawdzić status zamówień, ale możesz również zostać Członkiem VIP tylko wtedy, gdy masz zarejestrowane konto.
  • Podaj swoje dane, w szczególności ADRES E-MAIL i NUMER TELEFONU!
  • Kliknij przycisk „Kontynuuj”, aby wybrać metodę dostawy i płatności!
  • Kliknij przycisk „Kontynuuj”, aby sprawdzić produkty i adres dostawy! Zaznacz pole, aby potwierdzić akceptację Ogólnych Warunków i kliknij przycisk „ZAMÓW”!
  • Poczekaj, aż system przekieruje Cię do interfejsu płatności online!
  • Jeśli płatność online nie powiedzie się, sprawdź blok informacji o błędzie płatności online.

Zamówienia telefoniczne

Masz również możliwość składania zamówień telefonicznie.

Jak wybrać prezent do zamówienia?

Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem

  • Przede wszystkim musisz sprawdzić pliki SPAM i PROMOCJE w swoim programie pocztowym!
  • Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail w tych folderach, prawdopodobnie podałeś niewłaściwy adres e-mail.
  • Napisz do nas na adres sales@fansbrands.com, a poprawimy Twój adres e-mail. W takim przypadku nie zapomnij podać formy identyfikacji, takiej jak imię i nazwisko oraz adres dostawy!

Czy mogę śledzić status zamówienia?

  • Ważne jest, aby tylko zarejestrowani klienci mieli możliwość śledzenia statusu zamówienia.
  • Wejdź na swoje konto i wybierz z menu pozycję ZAMÓW.
  • „Zamówienie gotowe do spakowania” – otrzymałem zamówienie, czeka na realizację; W przypadku płatności online sprawdź, czy transakcja się powiodła!
  • "W poszukiwaniu" - nasz kolega właśnie szuka zamówionych przez Ciebie produktów, wkrótce zostaną zapakowane.
  • "Zamówienie zapakowane" - towar został zapakowany i wkrótce zostanie dostarczony do kuriera.
  • „Przy odbiorze” – przesyłkę przejęła firma kurierska, od teraz będziesz mógł uzyskać dodatkowe informacje od GLS.
  • „Usunięte zamówienie” - w przypadku nieudanej płatności zamówienia są usuwane po określonym czasie.
  • Kliknij tutaj, aby śledzić przesyłkę!!

Jak mogę zmienić moje zamówienie?

Czy później stwierdziłeś, że zamówiłeś zły rozmiar, chciałeś dodać coś innego do zamówienia lub nie wybrałeś prezentu?

  • Możesz poprosić o zmianę w swoim zamówieniu, dopóki nie będzie miało statusu „Zamówienie gotowe do spakowania”.
  • Możesz poprosić o zmianę adresu dostawy, kontaktując się z firmą kurierską. Więcej...
  • Możesz również napisać e-mail, ale - w dni robocze, w godzinach pracy - radzimy poprosić o zmiany telefonicznie, ponieważ przetwarzanie przebiega szybciej.

Jak mogę anulować zamówienie?

Otrzymałem uszkodzon produkt

  • Rzadko się zdarza, że z jakiegoś powodu nie dostajesz oczekiwanego produktu. Na przykład produkt różni się od zdjęcia wyświetlanego na stronie lub rozmiar na opakowaniu nie zgadza się z rozmiarem na etykiecie.
  • Możliwe jest również, że produkt został uszkodzony w transporcie lub ma wadę fabryczną.
  • W takich przypadkach wyślij nam zdjęcie produktu na adres sales@fansbrands.com, a my zbadamy zamówienie!
  • Jeśli po uprzednim zbadaniu uznamy, że reklamacja jest zasadna, odbierzemy od Ciebie produkt na Twój koszt i wyślemy Ci w zamian nienaruszony lub zwrócimy Ci pieniądze.

Zamawiam teraz, ale chcę dostawę w późniejszym terminie

  • W przypadku zamówień internetowych możesz w polu uwag do zamówienia wpisać datę, w której chcesz otrzymać przesyłkę (na przykład: „Chcę otrzymać paczkę 14 grudnia 2022”)
  • W przypadku zamówień telefonicznych możesz przekazać te informacje naszemu Biuru Obsługi Klienta!
  • Nie możemy obliczyć czasu dostawy ze 100% dokładnością, ale generalnie dostarczamy przesyłkę kurierowi, aby dotarła do Ciebie w wybranym dniu.

Gdzie mogę znaleźć fakturę?

  • Fakturę wyślemy na podany adres e-mail w ciągu 8 dni obliczeniowych od zrealizowania zamówienia
  • Sprawdź także foldery SPAM i PROMOCJE!